Rodbis - Putgardenas

Kelionės maršrutas: Rodbis (Danija) - Putgarden (Švedija)
Keltų kompanija: Scandlines
Išvykimas: daugiau nei 10 kartų per dieną. Dienos išvykimai kas 30 min.(kas 15-tą ir 45-tą minutę). Nakties išvykimams nuo 22:15 iki 04:15 (gali galioti kitas tvarkaraštis).
Kelionės laikas: 45 min.

Daugiau informacijos apie maršrutą rasite apačioje.

mail

Registracija uždaroma:

  • Kelionės su bet kokio tipo automobiliu -  likus 15 min. iki išvykimo.
  • Nurodytas registracijos laikas, tai laikas iki kurio turi būti atliktos visos oficialios registracijos procedūros (muitinės ir pasienio kontrolės), taip pat ir keleivių įlaipinimas į keltą.

Keltų terminalas Rodbyje:
Adresas: Rodbyhavn port, Østre Kaj 3, Rødby 4970, Danija.
GPS koordinatės: ilguma 54.6565309, platuma 11.3514490.

Keltų terminalas Putgardene:
Adresas: Puttgarden Fährhafen, Fehmarn, 23769, Vokietija.
GPS koordinatės: 54.5045° / 11.2285°

mail

Dienos išvykimai vyksta kas 30 min. (kas 15-tą ir 45-tą minutę). Nakties išvykimams nuo 22:15 iki 04:15 (gali galioti kitas tvarkaraštis).

Dėmesio!
Visur nurodyti vietiniai laikai.
Scandlines keltų kompanija pasilieka tiesę keisti bilietų kainas, tvarkaraščius ir maršrutus be išankstinio perspėjimo.
Travel N More kelionių agentūra neatsako už keltų kompanijos daromus pakeitimus.

mail

Keliaujant su Scandlines keltu yra du galimi variantai keltis su gyvūnu:

  • gyvi naminiai gyvūnai gabenami tik transporto priemonėse;
  • arba atitinkamuose keleivio turimuose įrenginiuose (pvz. priekabuose);
  • mažus gyvūnus išimties tvarka iki atšaukimo, kurį paskelbia laivo vadovybė ar kitas „Scandlines“ įgaliotas asmuo, galima gabenti nešiojamuose narveliuose, iš kurių jie negali pabėgti, ir/arba jiems turi būti uždėtas pavadėlis;
  • visais atvejais turi būti užtikrinta, kad gyvūno savininko gabenami naminiai gyvūnai būtų nuolat jo prižiūrimi ir nekeltų pavojaus kitiems;
  • naminiai gyvūnai be lydinčiojo asmens (toliau „gyvūno savininkas“) yra nevežami;
  • privaloma užsegti šunims antsnukį.

Vežimo sąlygos:

  • privaloma turėti Europos sąjungos augintinio pasą;
  • privaloma turėti veterinarijos gydytojo išduotą dokumentą, patvirtinantį, kad gyvūnui reguliariai (pagal vakcinos gamintojo informaciniame lapelyje pateikiamus nurodymus) atliekama vakcinacija nuo pasiutligės;
  • gyvūnų mikroschemos (mikročipo) numeris turi atitikti pateikto paso numerį. Mikročipas turi atitikti ISO standartus 11784 ir 11785;
  • privaloma turėti narvus, dėžes gyvūnams. Gyvūnai narvuose ar dėžėse turi laisvai stovėti arba gulėti. Keleiviai dėžes ir narvus turi laisvai panešti patys nuo terminalo iki kelto. Kitaip keleiviai su augintiniais nebus įleidžiami;
  • Išimtys taikomos tik šuniui vedliui.

Gyvūnai privalo būti pervežami laikantis Lietuvos Respublikos Valstybinės maisto ir veterinarijos tarnybos (VMVT) nuostatų ir reikalavimų.
 Apie gyvūno augintinio paso įforminimo ir išdavimo tvarką bei keliavimo sąlygas galite rasti čia.  

Kitos gyvūnų taisyklės keliantis su Scandlines keltais:

  • remiantis įstatiminėmis nuostatomis, ypač Meklenburgo – Priešakinės Pomeranijos federalinės žemės Šunų vedžiojimo ir laikymo nuostatomis (Šunų laikymo taisyklėmis), vežant keltu šunis, išskyrus tuos atvejus, kai jie yra vežami transporto priemonėje, nešiojamajame konteineryje arba „Scandlines“ duotame šunų narve, privaloma užsegti jiems antsnukį. Jei išvykimo arba paskirties uostų šalyse galioja griežtesnės nuostatos dėl šunų antsnukio naudojimo, gyvūno savininkas turi laikytis jų išvykdamas / atvykdamas į šią šalį;
  • naminiams gyvūnams, išskyrus aklųjų šunis-vedlius ir apmokomus aklųjų šunis-vedlius, draudžiama būti restorane be laivo vadovybės arba kito „Scandlines“ įgalioto asmens sutikimo;
  • jeigu gyvūno savininkas laive pakartotinai nusižengia galiojančioms gyvūnų vežimo taisyklėms, ypač kai pvz. neuždeda antsnukio šuniui ar nevedžoja jo su pavadėliu, laivo vadovybė arba kitas „Scandlines“ įgaliotas asmuo turi teisę, bet neprivalo, paimti saugoti gyvūną ir grąžinti jį gyvūno savininkui tik išlipant iš kelto ir/arba išlaipinti gyvūno savininką su gyvūnu kitame (taip pat ir plane nenumatytame) uoste. Už gyvūno saugojimą ir išlaipinimą uoste (taip pat ir plane nenumatytame) gyvūno savininkas turi sumokėti „Scandlines“ 50,00 eurų. „Scandlines“ taip pat pasilieka teisę pareikalauti ir žymiai didesnio (mažiausiai 10 proc.) išlaidų ar žalos atlyginimo. Gyvūno savininkas turi įrodyti, kad „Scandlines“ nepatyrė jokios žalos arba turėjo žymiai mažiau (mažiausiai 10 proc.) išlaidų ar nuostolių;
  • gyvūno savininkas pagal įstatymą atsako už dėl gyvūno kaltės atsiradusius didesnio masto nešvarumus ir kelto bei jo įrenginių sugadinimą bei pakenkimą kitiems keleiviams. Gyvūno padarytus nedidelius nešvarumus kelte gyvūno savininkas gali nedelsiant išvalyti pats; jei gyvūno savininkas to nepadaro ir/arba išvalo netinkamai, „Scandlines“ iš gyvūno savininko gali priskaičiuoti ne mažiau kaip 30, 00 eurų valymo išlaidų. Gyvūno savininkas turi įrodyti, kad „Scandlines“ nepatyrė jokios žalos arba turėjo žymiai mažiau (mažiausiai 10 proc.) išlaidų ar nuostolių.
     

mail

Scandlines keitimo ir anuliavimo sąlygos

Užsakymai, užsakymų keitimo ir anuliavimo sąlygos individualioms kelionėms Skandinavijos maršrutais (negalioja grupių užsakymams ir kelionėms autobusu)

 



 
Ekonominės klasės bilietai
(Užsakymams tik internetu)                                                             

 
EXSTRA ekonominės klasės  bilietai                       
                                                                    
FLEX klasės bilietai                                                                                     
 
Bilietų galiojimas
 
Pervežimas galimas tik užsakyme nurodytam išvykimui.                                                                                    
 
Pervežimas galimas užsakyme nurodytam išvykimu. Bilietas galioja visiems užsakyme nurodytos kalendorinės dienos išvykimams, jeigu kelte yra laisvų vietų.
 
Pervežimas galimas Jūsų pasirinkimu visais išvykimo laikais, užsakyme nurodytą dieną, taip pat yra galimybė panaudoti šį kelto bilietą vieną dieną prieš ar vieną dieną po nurodytos išvykimo datos. Klientui atvykus į uostą garantuojama vieta pirmu išvykimu. **
Pirmenybė įlaipinti/išlaipinti skiriama klientams, kurie užsisako bilietus per VIP liniją.                                                                   

Nemokamai 1 stiklinė vandens ar 1 puodelis kavos / arbatos vienam asmeniui arba 2,70 EUR nuolaida vienam asmeniui Scandlines All-Inclusive Buffet, plaukiant maršrutu Rostock - Gedser arba Scandlines Buffet / Berlin Coffee House, plaukiant maršrutu Putgarden-Rodby.

 
Registracija iki išvykimo
 
Visuose uostuose: 15 min. iki išvykimo
 
Rodby ir Puttgarden: 5 min. Gedser ir Rostock: 10 min. iki išvykimo.
 
 
 
Pervežimas yra galimas tik tada, jeigu laiku atvykote į registraciją uoste.
 
Bilietų keitimas
 
Bilieto keitimas negalimas.
 
Bilieto keitimas galimas iki užsakyme nurodytos  išvykimo datos, įskaitant ir išvykimo dieną. Scandlines aptarnavimo centre nevėliau, kaip iki išvykimo  likus 1 valandai. Keičiant bilietą, atsiradusį kainų skirtumą, dėl aukštesnių tarifų reikia apmokėti iškarto. Jums bus taikomas 10 EUR aptarnavimo mokestis už kiekvieną kelto bilieto keitimą.
 
Bilieto keitimas galimas iki užsakyme nurodytos  išvykimo datos ir 1 dieną po išvykimo datos. Keičiant bilietą, atsiradusį kainų skirtumą, dėl aukštesnių tarifų reikia apmokėti iš karto. Jums bus taikomas 10 EUR aptarnavimo mokestis už kiekvieną kelto bilieto keitimą.
 
Anuliavimas
 
Anuliavimas ir pinigų grąžinimas negalimas.***
 
Anuliavimas ir pinigų grąžinimas negalimas.***
 
Anuliavimas ir bilietų grąžinimas. Nepanaudotus ar iš dalies panaudotus FLEX bilietus galima anuliuoti ir grąžinti iki 3 mėnesių nuo užsakytos pirminės išvykimo datos. Anuliuojant nepanaudotus bilietus bus grąžinama visa bilieto kaina. Anuliuojant iš dalies panaudotus bilietus Scandlines grąžins likusią bilieto kainos dalį. Papildomi mokesčiai negrąžinami, pvz.: aptarnavimo mokestis, pinigų grąžinimo mokestis ir kt. Jeigu bilietai buvo anuliuoti vėliau pinigai negrąžinami.***
 
 
 
Jums pageidaujant yra galimybė anuliuoti kelto bilietus vėliau ir atgauti už juos sumokėtą pinigų sumą, tokiu atveju pirkdami bilietą turite kartu įsigyti ir „Grąžinimo paslaugą". Tai galite padaryti bilietus užsisakant internetu ar Scandlines aptarnavimo centre.
 
 
 
Grąžinimo paslaugos
 
Jūs galite anuliuoti savo užsakymą ir atgauti visą pinigų sumą sumokėtą už kelto bilietą. Nepanaudotus ar iš dalies panaudotus kelto bilietus galima anuliuoti ir atgauti už juos sumokėtą pinigų sumą. Ši paslauga galioja iki 3 mėnesių nuo užsakytos pirminės išvykimo datos. Papildomi mokesčiai negrąžinami, pvz.: aptarnavimo mokestis, pinigų grąžinimo mokestis ir kt.
 
Pinigų grąžinimo paslauga yra įskaičiuota.
 
Motociklai
 
Motociklams anuliavimo sąlygos taikomos tik įsigijusiems Economy EXTRA bilietą.
 
Bilietai vykstantiems su dviračiais ir be transporto priemonių.
 
Keleiviai su dviračiais arba keleiviai be transporto priemonės gali anuliuoti dalį arba visą savo bilietą ir susigrąžinti sumokėtus  pinigus iki 3 mėnesių nuo užsakytos pirminės išvykimo datos. Jeigu bilietai buvo anuliuoti vėliau pinigai negrąžinami.***

Klientas sumoka 10 EUR. administravimo mokestį už kelto bilieto anuliavimą, išskaičiuojant jį iš grąžinamos sumos, kuri buvo sumokėta perkant kelto bilietą.
Klientai norintys anuliuoti kelto bilietus, turi kreiptis į Scandlines aptarnavimo centrą. Tokiu atveju prašymus anuliuoti bilietą, reikia siųsti paštu, atsisakymo data bus skaičiuojama nuo datos nurodytos ant atsiųsto laiško.

 
 
 
* Savitarnos paslauga registruojantis uoste galima naudotis, jeigu Jūsų automobilio maksimalus ilgis yra iki 6 metrų.
 
 
 
** Su sąlyga, kad buvo laikomasi oficialaus registracijos laiko.
 
 
 
*** Kiekvieną kelto bilietą galima anuliuoti be baudų per 24 valandas nuo jo įsigijimo (tai netaikoma likus 24 val. iki išvykimo). Anuliuojant nemokamai  kelto bilietą per šį laikotarpį, grąžinama visu pinigų suma. Mokėjimas bus grąžintas į banko sąskaitą ar banko kortelę, kuri buvo naudojama bilieto apmokėjimui atlikti. Pinigų grąžinimas neatliekamas grynaisiais pinigais ar čekiais; grąžinimas neatliekamas Scandlines aptarnavimo centre. Jeigu norite anuliuoti savo nepanaudotą kelto bilietą, tai galite padaryti Scandlines tinklalapyje per nuorodą „Mano užsakymai" arba galite susisiekti raštu su mūsų Scandlines aptarnavimo centru. Kreipiantis į Scandlines aptarnavimo centrą raštu, prašome atsiųskite savo bilietą, kurį norite anuliuoti. Jeigu Jūs norite anuliuoti tik dalį savo bilieto, prašome susisiekti su Scandlines aptarnavimo centru. Šiuo atveju prašymas anuliuoti siunčiamas paštu, atsisakymo data bus skaičiuojama nuo datos nurodytos ant laiško.
 
 
 
Kad klientai patirtų  mažiau nuostolių, pavyzdžiui pavėlavus atvykti į uostą, jie visada turi teisę, atsižvelgiant į bilietų grąžinimo, anuliavimo ir keitimo taisykles, pateikti papildomus įrodymus dėl kokių priežasčių vėlavo. Tokiu atveju, Jūsų patirti nuostoliai gali būti žymiai mažesni (bent 10 %), priklausomai nuo vertinamų aplinkybių ir įrodymų, taip Scandlines suteiks Jums galimybę sutaupyti nesėkmės atveju.
 

Scandlines kelto kompanija pasilieka teisę keisti taisyklių sąlygas. Travel N More kelionių agentūra neatsako už keltų kompanijos daromus pakeitimus.       

Prenumeruokite karščiausius pranešimus tiesiai į Jūsų el. pašto dėžutę

Turite klausimų? Susisiekite!